کراتینین بالا درمان سطح: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

سه شنبه 28 خرداد 1392
ن : lafee

کراتینین بالا درمان سطح: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

 

کراتینین بالا درمان سطح: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

در اینجا ما به طور عمده در مورد سطح کراتینین بالا ناشی از بیماری های کلیوی صحبت کنید. به غیر از برخی از داروها غربی، رژیم غذایی مناسب و دیالیز، Osmotherapy طب میکرو چینی معمولا در چین استفاده می شود یکی دیگر از درمان سطح کراتینین بالا است.

مقدمه مختصر به میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

این درمان سطح کراتینین بالا در داروهای گیاهی چینی است، اما بیرونی استفاده می شود. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی فقط نیاز به دروغ روی تخت به آن را. با کمک دستگاه اسمز، مواد فعال از داروهای گیاهی چینی به طور مستقیم می تواند به کلیه ها از طریق نفوذ به پوست و پس از آن می آیند را به بازی. بسیاری از بیماران مبتلا به بیماری کلیوی خارجی توصیف آن به عنوان ماساژ، بسیار راحت است.

چگونه طب میکرو چینی Osmotherapy سطح کراتینین بالا پایین؟

برخی از داروهای گیاهی چینی و داروهای ثبت اختراع چینی مانند ریواس چینی، شن shuaining، Niao duning، و غیره می تواند به طور مستقیم به سطح کراتینین بالا را کاهش با افزایش سم زدایی روده. اگر شما می خواهید برای دریافت یک لیست از این داروهای گیاهی چینی، شما در حال استقبال به ما یک ایمیل به به kidney-support@hotmail.com ارسال.

در حالی که میکرو چینی Osmotherapy پزشکی به طور عمده کاهش سطح کراتینین بالا است که توسط کلیه ها به "پست عامل" خود. با توجه به شرایط خاص بیماران، کارشناسان را انتخاب کنید داروهای گیاهی چینی مناسب و مطابقت آنها را. دو کیسه های پر شده با این فرآوری داروهای گیاهی چینی تحت کمر بیماران قرار داده است. از طریق یک سری از توابع داروهای غربی نمی تواند دستیابی به، صدمه به کلیه ها را می توان تعمیر و عملکرد کلیه می تواند به تدریج بهبود. در آن صورت، سطح کراتینین بالا به تدریج به عقب برویم به سطح نرمال است. چه تر است، این درمان سطح کراتینین بالا می تواند کمک به جلوگیری از بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی و یا خلاص شدن از شر دیالیز، و بسیاری از موارد بالینی وجود دارد. یک مورد موفق به عنوان مرجع خود وجود دارد: بیماران با کراتینین بالا می گوید خداحافظی به دیالیز است.

ما باید بگوییم که این درمان سطح کراتینین بالا طبیعی به ارمغان می آورد امید تازه ای برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات دقیق در مورد اثر کوتاه مدت آن و اثر بخشی طولانی مدت، شما را به یک پیام را ترک ما استقبال می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: پزشکی ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.